joi, 19 mai 2022

 Universul, o lume plina de imprevizibil si lucruri magice, pe care le putem vedea numai daca privim cu sufletul, nu numai cu ochii.

                      `` Esentialul poate fi vazut numai cu sufletul`` (citat din ``Micul print`` de Antoine de Saint-Exupery)  

           Ca sa-l vezi in intreaga sa frumusete nu trebuie decat sa te uiti in jur, oriunde ai fi, oriunde te indrepti, doar trebuie sa-ti iei un moment, sa-ti doresti sa-i vezi frumusetea si o sa reusesti. 

           Am reusit sa-mi dau seama ca universul poate fi o lume fantastica privita din unghiul potrivit, diferit de perspectiva obisnuita, cand ma aflam in mijlocul naturii, in curtea bunicilor. Obosita, fara suflare, dupa o ora de incercari nereusite de sarituri mai curajoase pe trambulina bunicilor, nopatea, m-am linistit in sfarsit si m-am asezat pe spate, cu fata spre cerul instelat, pe care de atunci am inceput sa-l privesc cu alti ochi. In acea noapte mi-am dat seama si a inceput sa ma fascineze universul, natura, tot ce ma inconjoara. Planul ceresc, trebuie sa recunsosc, si tot ce se se afla dupa norii calatori imi starnesc cel mai mult curiozitatea, fiind singurul lucru pe care nu-l pot vedea nici din varful Everest: spatiul.

          Te sfatuiesc si pe tine, cititorule, sa te opresti putin din haosul fiecarei zile, sa te uiti in jur, sa observi si sa zambesti.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A beautiful mind

 A beautiful mind    A Beautiful Mind este un film biografic a unei minţi sclipitoare, o dramă spectaculoasă a unui mare matematician, John ...