joi, 5 mai 2022

 

                              〰Wordle〰

  
         In timp ce ma uitam pe tiktok, am observat ca imi apareau foarte multe videoclipuri cu oameni care se jucau un joc anumit. Dupa ce m am uitat in comentarii am aflat ca jocul se numeste Wordle. In acest joc ai 6 incercari sa ghicesti un cuvant din 5 litere.  

 De fiecare data cand introduci un cuvant, literele se coloreaza in verde, galben sau gri. Verde inseamna ca litera este in cuvant si pe pozitia potrivita , galben inseamna ca litera este in cuvant, dar nu in acea pozitie iar gri inseamna ca litera nu este deloc in cuvant.
Din curiozitate am incercat si eu jocul si mi a placut la nebunie.Pe site ul oficial Wordle, adica New York Times, poti ghici doar un cuvant pe zi. 


Fiindca am vrut sa joc mai mult m am interesat de o aplicatie si din fericire am gasit fix ce cautam! De atunci joc Wordle in fiecare zi.Invat cuvinte noi si im exersez mintea. Va recomand sa incercati si voi sa jucati.

Un comentariu:

A beautiful mind

 A beautiful mind    A Beautiful Mind este un film biografic a unei minţi sclipitoare, o dramă spectaculoasă a unui mare matematician, John ...