joi, 5 mai 2022

Stranger Things

Stranger Things

Avand in vedere ca in anul acesta, pe 27 mai va aparea cel de-al patrulea sezon al acestui popular serial, m-am gandit ca astazi sa-mi exprim opinia referitoare la acest serial.

Actiunea se petrece in aniii 1980, in orasul Hawkins, din Indiana. Intriga actiunii este declanseaza atunci cand Will, un baietel de 12 ani dispare misterios intr-o noaptea, in timp ce se plimba cu bicicleta in drumul spre casa. Atat mama, fratele cat si prietenii acestia incep sa-l caute disperati, insa fara niciun rezultat. Intre timp, Eleven, o fetita-experiment cu pureri supranaturale, reuseste sa evadeze dintr-un laborator malefic, fiind insa urmarita de niste oameni de stiinta rau intentionati. Din intamplare, Eleven ajunge  sa se intalneasca cu Mike, Dustin si Lucas, prietenii lui Will. Impreuna acestia ajung sa descopere ca amicul lor a fost rapit de un mostru ce traieste intr-o alta dimensiune, un fel de lume ''rasturnata'' a realitatii noastre. Ajutandu-se de aceste informatii, mama lui Will si politistul Hopper reusescsa il gaseasca pe baiat, realizand in acelasi timp ca monstrul nu il rapise doar pe acesta, descoperindu-se si alte victime. Eleven reuseste sa il omoare pe seful laboratorului secret datorita puterilor sale,insa acestea se dovedesc a fi aproape insuficiente pentru a omori monstrul din lumea rasturnata, aceasta trebuind sa se sacrifice pentru a-l nimici.

Serialul s-a bucurat de un mare succes dupa aparitia primului sezon, urmand sa fie publicate in urmatorii 3 ani si alte 2 sezoane. Distributia noilor sezoane se completeaza cu noi actori talentati pe care merita sa-i vedem jucand.

Va recomand sa vizionati acest serial, intrucat va va starni interesul inca de la primele episoade si veti ajunge sa indragiti personajele si povestile lor de viata.

VIZIONARE PLACUTA!