joi, 5 mai 2022

O CARTE DE EXCEPTIE : ZECE NEGRII MITITEI - AGATHA CHRISTIE

ZECE NEGRI MITITEI

    Primul roman politist pe care l-am citit si care m-a ajutat sa-mi descopar pasiunea pentru astfel de carti.

    Este o scriere indrazneata, de succes in toata lumea, datorita caracterului misterios si incitant. Trecerea palpitanta dintr-o etapa intr-alta il va face pe cititor curios si nerabdator sa afle cine este  faptasul tuturor crimelor de neiertat.

    10 oameni simpli, dar cu un trecut greu de descifrat, sunt chemati de catre un anume domn Owen la o vila de lux pe o insula,  pentru a le fi acordat un nou loc de munca, respectiv pentru a se relaxa. Atunci cand o invitata isi intalneste sfarsitul chiar in prima seara de la sosirea pe insula, cei 10 oameni vor descoperi curand ca domnul Owen nu este cel care le-a solicitat prezenta in vila si ca un nou job nu este ceea ce ii asteapta.

    Am primit cartea de la o prietena, cu ocazia zilei mele de nastere. Ma bucur din suflet ca am putut sa o citesc. Este cu adevarat inedita si atinge aproape orice tema ti-ai putea dori de la un roman.  


3 comentarii:

A beautiful mind

 A beautiful mind    A Beautiful Mind este un film biografic a unei minţi sclipitoare, o dramă spectaculoasă a unui mare matematician, John ...