joi, 5 mai 2022

joc

  Eram la scoala intr-o zi de luni si una dintre prietenele mele ,Ana, m a introdus unui nou joc.

   Initial, mi a spus ca se chema Jumpy Monkey, insa am aflat mai apoi ca m a mintit.


  Jocul se chema defapt Wall Kickers. L am instalat pe loc si am inceput sa ma joc. Nici nu pot descrie cat de frumos si interesant este acesta. Consta intr o maimuta ce sare pe niste peretii si intampina pe parcurs anumite dificultati. De luni il tot folosesc si a ajuns chiar sa se numere printre cele mai folosite aplicatii intr  o zi.💖

Jocul iti ofera posibilitateasa sa iti alegi caracterul cu care vrei sa joci, de ex eu il am acum pe Axolot si Ioana pe Fire Queen. De asemenes, poti alege si funadalul. 

      In concluzie, mi am format o opinie foarte buna despre acest joc si la fel si prietenele mele. 

3 comentarii:

A beautiful mind

 A beautiful mind    A Beautiful Mind este un film biografic a unei minţi sclipitoare, o dramă spectaculoasă a unui mare matematician, John ...