joi, 5 mai 2022

Calatorii

 Prietenii mei apropiat cunosc faptul ca iubesc sa fac sport,mai ales sa merg cu bicicleta. Inca de vara trecuta am inceput sa merg constant cu bicicleta cu prietena si vecina mea Alexandra , pe care o cunosc de cand ma stiu. Traseul nostru  bine definit este Cug-capat Copou (17km) .Prima data cand am incercat acest traseu am crezut efectiv ca mor. Cand am ajuns acasa nu imi mai simteam picioarele am crezut ca imi vor cadea, dar nu am lasat micul inconvenient sa ma doboare si nu m-am speriat asa din prima. 

Pe parcus ce am continuat sa merg cu bicicleta in fiecare saptamana am deprins rezistenta la gambe si am simtit traseul mult mai usor ca niciodata , incepand sa fie o placere , nu un chin ca la inceput.

(aici este o poza cu mine de cand am intrat intr-o stropitoare din greseala, la apus)

    Anul acesta , odata cu venirea caldurii am reluat iesirile cu bicicleta si am avansat nivelul de dificultate al traseului , ajungand pana la iesirea din Iasi , parcurgand un total de 22km pe tura. Am fost  placut surprinsa sa realizez ca antrenamentul meu de anul trecuta dat roade si acum sunt capabila sa merg pana la capat fara prea multe opriri, intr-un interval optim de timp(2 ore dus -intors).

   Experienta asta inseamna foarte mult pentru mine si o pretuiesc din toata inima , nu numai pentru ca e haios sa mergi cu bicicleta si sa asculti muzica la boxa , dar si pentru ca este sanatos si este un mod super de a face miscare.Cand ajung acasa dupa, ma simt plina de viata , extrem de energica si bine-dispusa.

Mi-as dori ca mai multi prieteni de-ai mei sa preia acest obicei si sa ma insoteasca in micile mele calatorii cu bicicleta. Recomand mersul cu bicicleta pentru un stil de viata sanatos si activ.

proof(dovada)

3 comentarii:

A beautiful mind

 A beautiful mind    A Beautiful Mind este un film biografic a unei minţi sclipitoare, o dramă spectaculoasă a unui mare matematician, John ...