joi, 19 mai 2022

Cartea mea preferata

 Am început să citesc Furia Roșie foarte recent, atunci când am aflat că autorul urmează să viziteze România. Știu că a fost o trilogie destul de îndrăgită la apariție și nu-mi dau seama de ce am tot amânat lectura ei.

    Darrow e un Roșu de pe Marte, ceea ce înseamnă că deși are doar 14 ani, e deja căsătorit și lucrează alături de restul clanului său în minele marțiene, riscându-și viața zi de zi. Scopul Roșilor este să extragă helium-3, o substanță care poate grăbi procesul de terraformare. Sacrificiul și viața lor subterană va însemna un viitor prosper pentru generațiile viitoare, care vor trăi fără griji la suprafață.

    Mi-a placut deosebit de mult cartea deoarece este o combinatie perfecta de drama, aventura si actiune, imbinand fantasticul cu lectii care pot fi folosite in viitior. 

    Nu am sa va dau alte spoilere legate de aceasta carte foarte reusita deoarece invit pe toti cititorii blogului meu sa ii acorde o sansa. Aceasta carte m a marcat total, deschizandu-mi ochii, astfel putand vedea totul mai obiectiv. Am sa va dau mai jos un link de la carte poate va intereseaza: https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Rising




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A beautiful mind

 A beautiful mind    A Beautiful Mind este un film biografic a unei minţi sclipitoare, o dramă spectaculoasă a unui mare matematician, John ...