marți, 19 mai 2020

                                                       

                                                      O ORA DIN VIATA MEA

De cand a inceput carantina am avut mult timp liber, in care am putut face enorm de multe activitati.
Mi-ar fi greu sa descriu o singura ora libera din viata mea, dar voi incerca in urmatoarele randuri.
Uneori vorbesc la telefon cu prietenii mei sau ne scriem mesaje. Ma uit la televizor la diferite filme sau documentare pe Netflix. Momentan ma uit la un documentar numit "Sunt un ucigas". 
In timpul saptamanii am ore online, iar in pauzele dintre ele ori mi fac temele ori ascult muzica.
In timpul carantinei am reusit sa petrec mult timp cu familia, am jucat jocuri de societate, am gatit sau am vorbit despre diverse lucruri. Prin urmare, carantina a ajutat la dezvoltarea mea in multe domenii.
Ionita Ilinca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A beautiful mind

 A beautiful mind    A Beautiful Mind este un film biografic a unei minţi sclipitoare, o dramă spectaculoasă a unui mare matematician, John ...